Netbeheerder aansluiting
Alle informatie op een rij
Weten wat de netstroomaansluiting van uw woning is of wilt u deze wijzigen? Wij verwijzen u hieronder graag naar de juiste plek. In dit overzicht vindt u ook per netbeheerder hoe u een slimme meter aanvraagt.
Weet u niet wie uw netbeheerder is, klik dan hier.
Liever telefonisch contact? Bel dan op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur met de Klantenservice via 088 857 70 00.
Liever telefonisch contact? Bel dan op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur met de Klantenservice via 088 542 64 44.
Liever telefonisch contact? Bel dan op werkdagen tussen 8.30 en 16.30 uur met de Klantenservice via 088 896 39 63.
Aansluiting opvragen
Neem contact op via de afdeling Front Office via telefoonnummer 0113 74 11 00. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00. Of stuur een e-mail naar info@enduris.nl.
Aansluiting opvragen
Neem contact op via telefoonnummer 085 0466 800. Bereikbaar vanaf maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00. Of stuur een e-mail naar communicatie@westlandinfra.nl.
Aansluiting opvragen
U vindt de capaciteit van uw elektriciteitsmeter op de jaarrekening van uw energieleverancier. Bel bij vragen de Klantenservice tussen 8.00 en 17.00 uur via 0546 836 666.
Aansluiting opvragen
U vindt de capaciteit van uw elektriciteitsmeter op de jaarrekening van uw energieleverancier. Bel bij vragen de Klantenservice tussen 8.00 en 16.30 uur via 0522 856 400.
Als u wilt weten wie uw netbeheerder is, kunt u deze vinden in het EAN-codeboek. Hiervoor heb heeft u alleen uw adresgegevens nodig.
Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op: