Veel gestelde vragen service abonnementen
Hoe sluit ik een service abonnement af?
Ben je je aan het oriënteren en wil je een offerte ontvangen of direct een service abonnement afsluiten? Neem dan rechtstreeks contact op met een van onze 276 aangesloten installateurs. Je kunt hier bekijken welke installateur bij jou in de buurt is aangesloten bij Abel&co.
Hoe kan ik mijn service abonnement opzeggen?
Je kan een service abonnement maandelijks kosteloos stopzetten. Een service abonnement wordt altijd op de laatste dag van de maand stopgezet. Wil je graag jouw abonnement stopzetten vul dan hier het contactformulier in.
Hoe kan ik mijn IBAN (rekeningnummer) wijzigen?
Is je rekeningnummer gewijzigd of wil je dat de betaling van een ander rekeningnummer wordt afgeschreven? Vul dan hier het contactformulier in. Wij passen het rekeningnummer dan voor je aan.
Ik wil graag een kopie van mijn service abonnement ontvangen.
Geen probleem je kan kosteloos een kopie van je service abonnement opvragen door hier het contactformulier in te vullen.
Ik heb een storing maar geen service abonnement. Kunnen jullie mij helpen?
Wij kunnen jou dan niet verder helpen. Neem in dit geval rechtstreeks contact op met een van onze 276 aangesloten installateurs. Je kunt hier bekijken welke installateur bij jou in de buurt is aangesloten bij Abel&co.
Waarom wordt er vanaf januari een hoger bedrag afgeschreven?
In januari vindt de jaarlijkse indexatie plaats. Net als vele anderen in de branche, moeten onze installateurs helaas de tarieven aanpassen. De combinatie van de gasketelwet* de daarbij behorende CO2-certificering, gestegen loonkosten en inflatie maakt dit helaas noodzakelijk. Onze installateurs streven ernaar om de prijzen zo concurrerend mogelijk te houden, terwijl de kwaliteit en service waar u op vertrouwt behouden blijft. Mocht je hierover aanvullende vragen hebben vul dan het contactformulier in op onze contact pagina.
Overige vragen
Wijziging doorgeven
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Is je e-mailadres veranderd, heb je een nieuw telefoonnummer of een andere achternaam? Je kan een wijziging van je persoonlijke gegevens doorgeven door hier het contactformulier in te vullen.
Hoe kan ik mijn IBAN (rekeningnummer) wijzigen?
Is je rekeningnummer gewijzigd of wil je dat de betaling van een ander rekeningnummer wordt afgeschreven? Vul dan hier het contact formulier in. Wij passen het rekeningnummer voor je aan.
Doorgeven overlijden.
Is er een familielid overleden en moet er hierdoor een servicecontract opgezegd worden, of moeten er persoonlijke gegevens aangepast worden? Je kan dit doorgeven door hier het contactformulier in te vullen.
Verhuizen
Ik heb een service abonnement en ga verhuizen, moet ik iets doorgeven?
Als je gaat verhuizen en je hebt een service abonnement dan kan je deze maandelijks stopzetten. Wij zetten het contract dan op de laatste dag van de maand stop. Uiteraard geven wij de opzegging ook door aan jouw installateur waar je het service abonnement hebt afgesloten. Wil je het abonnement stopzetten? Vul dan hier het contactformulier in. Wil je graag de mogelijkheden weten om jouw abonnement mee te nemen naar je nieuwe woning? Neem dan rechtstreeks contact op met jouw installateur om de mogelijkheden te bespreken.
Betaling en facturatie
Ik heb wel betaald, maar er is nog geen onderhoud uitgevoerd.
Dat is vervelend! Vul hier het contactformulier in en dan zorgen wij dat jouw installateur contact met je opneemt om een afspraak te maken.
Is het ook mogelijk om jaarlijks te betalen in plaats van maandelijks?
De betaling voor een service abonnement kan op twee manieren worden voldaan; per jaar of per maand. Dit wordt middels een automatisch incasso afgeschreven. Je kan de frequentie aanpassen door hier het contactformulier in te vullen.
Ik wil mijn factuur voortaan via email ontvangen.
Ik heb een factuur gekregen, maar ik wil graag automatisch betalen.
Wil je voortaan de facturen gemakkelijk betalen via een automatische incasso? Vul dan hier het contactformulier in.
Aanmaning
Op welke datum wordt het maandelijkse termijn van mijn rekening afgeschreven?
Maak je gebruik van een automatische incasso? Je factuur wordt tussen de 26e en 28e van de maand afgeschreven. Deze datum kan niet worden aangepast.
Ik wil een kopie van een factuur ontvangen.
Je kan een kopie van een factuur kosteloos opvragen. Vul hier het contact formulier in en je ontvangt binnen 3 werkdagen een kopie van je factuur per e-mail.
Contracten
Hoe sluit ik een service abonnement af?
Ben je je aan het oriënteren en wil je een offerte ontvangen of direct een service abonnement afsluiten? Neem dan rechtstreeks contact op met een van onze 276 aangesloten installateurs. Je kunt hier bekijken welke installateur bij jou in de buurt is aangesloten bij Abel&co.
Ik heb mijn contract opgezegd, maar al wel betaald middels een jaarfactuur/ wanneer ontvang ik mijn creditfactuur?
Heb je betaald middels een jaarfactuur en is je abonnement eerder stopgezet? Je ontvangt van ons dan een creditfactuur. Je ontvang de verrekening terug op het rekeningnummer wat bij ons bekend is na de wettelijke storneringstermijn van 56 dagen. Heb je hierover nog vragen vul dan hier het contactformulier in.
Waar vind ik de algemene contractvoorwaarden?
Ben je op zoek naar de algemene contractvoorwaarden? Deze staan beschreven op de achterkant van je service abonnement. Heb je deze niet meer en wil je graag de algemene contractvoorwaarden ontvangen? Vul dan hier het contactformulier in.
Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
Je kan een service abonnement maandelijks kosteloos stopzetten. Een service abonnement wordt altijd op de laatste dag van de maand stopgezet. Wil je graag jouw abonnement stopzetten vul dan hier het contactformulier in.
Onderhoud
Wanneer wordt er onderhoud uitgevoerd?
Dit staat op je contract vermeld. In de meeste gevallen is dit een keer in de 12, 18 of 24 maanden. Wil je graag een afspraak inplannen? Vul dan hier het contactformulier in. Wij zorgen dan dat jouw installateur contact met je opneemt om een afspraak in te plannen. Let op: er zitten niet altijd precies 12 of 24 maanden tussen twee onderhoudsbeurten. Een installateur kan afspraken duurzaam inplannen. Daarom kan het soms langer of korter duren voordat een installateur weer langskomt.
Geen antwoord op je vraag gevonden?
Vul dan hier het contact formulier in binnen 3 werkdagen nemen wij contact met je op.